RSS

Україну рекламуватимуть відеороликом за 4 мільйони

10 Ноя

Минулого четверга у Києві урочисто презентували промо-ролик «Включи Україну», що транслюватиметься на провідних європейських телеканалах в рамках промо-кампанії України до Євро-2012.

На виробництво кліпу та логотипу України витратили від 3,5 до 4 мільйонів гривень.

Над роликом про Україну 20 днів працювали український режисер Юліан Улибін і німецький оператор Торстен Ліпсток.

Реклама України триває 90 секунд, де показані визначні пам’ятки і панорама міст, що приймають євро-турнір («Донбас Арена» — Донецьк, Міст Патона — Київ, Львівський оперний театр — Львів, площа Свободи — Харків та інші), а також пейзажі Карпат і Криму.

Логотипом України тепер офіційно є сонце, слоганом — «Включи Україну» («Switch on Ukraine»).

Ним зможуть користуватися всі українські підприємці безкоштовно.

За інформацією порталу pravda.com.ua

Реклама
 
Оставить комментарий

Опубликовал на 10.11.2010 в Новости

 

Метки: , , , , , ,

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

 
%d такие блоггеры, как: