RSS

Інтернет чи преса?

13 Апр

Столиця, чи периферійна глибинка, молодий чи старий, жінка чи чоловік, не залежно від соціального статусу, професії чи прибутку – без сумніву всі знають що таке Дядя Інтернет.

Легкий доступ до інтернету, постійне здешевлення послуг — сприяють  жвавому переходу друкованих ЗМІ в електронний варіант.

10-15-20 років, всі ми дедалі частіше чуємо дату смерті преси, шкода що нічого про це не говорили Нострадамус з Вангою.

Хто скільки пророкує пресі ?

Я впевнений, що друковані ЗМІ  житимуть ще довго.

Інформація, як духовна їжа організму потребує естетики її подачі. Нові фаст фуд ресторанчики ростуть як гриби після літнього дощу, але ж хто зрівняє Мак котлету зі стейком в фешенебельному ресторані ? Хоча в обох варіантах це м’ясо, як стверджують продавці. Фаст фуд – швидко, зручно доступно. Ресторан – якісно, естетично. Те ж можна сказати і про інтернет та пресу, якщо поставити в зрівняння друковану та цифрову версію одного і того ж видання. Професійний рівень журналістів які пишуть в пресу та «інтернетівських писак» годі зрівнювати, не згодні ? Перевірте!

Про якість аудиторії, яка підживлює мозок в Інтернет-версіях видань, підтверджують коментарі залишені під статттями :

Коментар до статті про трагедію 10 квітня біля Смоленська, інтелект вражає :

Анти свидомыт    | 13.04.2010, 08:34

«Да, терь Леха Качиньского можно смело переименовать в Лёху Катыньского…. Так и вписать его в историю Польши.
Када там уже расшифруют самописцы?»

Кометнарі з приводу законності розташування ларків в Києві :

iskendr | 13.04.2010, 09:38

«Ларек — хорошо!
Далеко бежать за бутылкой не надо!»

blackshine | 12.04.2010, 21:34

«запретить нафик это уродство нафик и уголовную ответственность ввести»

юстася | 12.04.2010, 21:20

«БУГАГА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!»

А так аудиторія інтернет ресурсів реагує на курси валют:

вот те на | 13.04.2010, 09:34

«100 Российских рублей — 27.387
100 Японских иен — 847.953
а так написать трудно?….не ип.. моск»

Коментарі до теми відносин Ураїна – Російська Федерація, відразу видно — нова політична еліта підростає:

Донбассянин | 13.04.2010, 08:23

«у ГовнюкОвоща явно мания величия разбухла. То он Обаму зовет в Киев договор СНВ-2 подписывать, то делает клоунские заявы набодобие этой»

Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі

Банки, страхові компанії, девелопери, інвестиційні компанії, автомобільні холдинги —  вибирають між рекламою в пресі та інтернеті, але все частіше віддають перевагу останньому.

Мотив простий інтернет це дешево і сердито, а про те  що рівень більшості  українських інтернет ресурсів відповідає хіба що дешевим китайським товарам типу Abibas, Pubo та Niсe – ніхто і не думає.

Дешево та масово — це далеко не якісно та ефективно!

——

Володимир Фризюк

Реклама
 
6 комментариев

Опубликовал на 13.04.2010 в Пресса, Internet

 

Метки: , , ,

6 responses to “Інтернет чи преса?

  1. Михаил Гаврилюк

    01.05.2010 at 4:58 пп

    Володя, згоден з тобою на всі 100. Версія журнальна відрізняється від Інтерент-версії. Але це й не дивно, тому що в прессу пишуть професійні журналісти, а на Інтерент-сайти, як правило, контент-менеджери. Контент-менеджери не роблять жодної аналітики, а тільки викладують сухі факти.

     
  2. sonechko

    01.05.2010 at 4:59 пп

    Абсолютно згідна з тим, що деяким дописувачам в інтернеті потрібно більше звертати увагу на граматику і суть написання тексту. Можливо тоді, інтернет перейде на вищий щабель і ми завжди зможемо отримувати потрібну інформацію. Особисто я, з великим задоволенням паралельно зможу читати як пресу так і інтернет. Поки що, преса мені подобається більше, структурованою, перевіреною і правильно написаною інформацією. Дякую!

     
  3. Lena Leus

    01.05.2010 at 5:03 пп

    Браво, Вова ! С душой, живо, в статье весь ты 🙂
    Есть одно уточнение: Интернет отличается от прессы лишь тем, что в интернете читатели могут комментировать. И примеры, которые ты приводишь, это действительно примеры уровня сознания аудитории. Но такая аудитория наверняка есть в обоих медиа. В интернете у нее просто развязаны руки 🙂 Я за качественные печатные издания, но и в интернете уже есть своя эстетика.

     
  4. Вовка

    01.05.2010 at 5:04 пп

    Лєна, дякую за коментар. В пресі також присутній елемент коментарів, редакції з задоволенням приймають листи від читачів, звичайно ж це не так динамічно як в Інтернет версії, але є ).
    Поняття «клаааас» в кожного різне, тут кожен вправі обрати носій інформації самостійно, кому книжка, кому диск, а кому флешка)

    Не кожне видання в своєму сегменті є цікавим, конкурентним і саме основне потрібним, як читачам так і рекламістам, з ними Інтернет розбереться, утримати Інтернет видання дешевше, відповідно друкувати що попало вигідніше в електронному варіанті 🙂 , але навіть самі сильні українські Інтернет видання не в силі конкурувати з друкованими «середняками» свого ж сегменту, принаймі станом на сьогодні.

    Ми рухаємось в напрямках які диктують світові тренди, і це прекрасно, але треба реально оцінювати ситуацію, Інтернет ресурси наші – слабенькі і неякісні. І я кажу «НІ» тренду «пресу з’їсть Інтернет», можливо понадкусує. Це як кінематограф і театр – обидві течії культури прекрасні і чудово співіснують.

     
  5. Oksana Stekhina

    01.05.2010 at 5:05 пп

    Всегда будут почитатели разных жанров! Совершенно верно ты, Вован, отметил о кино и театре. Вопрос лишь в том, что интернет – это чуть более удобно: бегать «в ларок» или там подписывать заранее на получение интересующей тебя инфы не нужно. А то, какими стремительными темпами наше «потребительское общество» движется к выбору товаров и услуг, которые легче достать, не затрачивая при этом доп. усилия и средства, все же говорит в пользу инета. Но у прессы была, есть и будет своя лояльная аудитория. Важно лишь вовремя переориентироваться и закрепиться в партнерстве с теми «перлами» рынка прессы, которые всегда будут интересны потребителю, будут печатать качественный эксклюзив и удивлять своей аналитикой

     
  6. Данил Бурыкин

    01.05.2010 at 5:06 пп

    У цифровой вселенной видимо тоже есть своя неведомая цензура: мой предыдущий комментарий к этой статье просто пропал. Обидно.

    Помоему, в дискуссии все метафоры говорят об одном. Онлайн и оффлайн – это не сопоставимые категории и их равно можно рассматривать и как каналы и как среды.

    В метафоре «давайте жить дружно» – оба канала точно будут нуждаться в продвижении себя через друг друга. А чем это тогда отличается от брендов=>рекламодателей=>денег=>бизнес качества материала? А искусство ради искусства, как говорят, такое.

     

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

 
%d такие блоггеры, как: